Διαγνωστική - Αξιολόγηση χαρακτηριστικά και αντιμετώπιση των μαθησιακών δυσκολιών

Διαγνωστική - Αξιολόγηση χαρακτηριστικά και αντιμετώπιση των μαθησιακών δυσκολιών

Εκδότης: Πάργα

Κατάστημα: €20.00
Apcer
Web: €17.60
Ποσότητα
Άμεσα Διαθέσιμο (2-3 ημέρες)
Περιγραφή
Χαρακτηριστικά
Σχόλια Χρηστών

Σκοπός του βιβλίου αυτού είναι να συμβάλει στην επιστημονική επιμορφωτική Ενημέρωση των εκπαιδευτικών για το θέμα της Ειδικής Αγωγής. Προκειμένου οι εκπαιδευτικοί να μπορούν να αντιμετωπίζουν σωστά και εξατομικευμένα τη διαφορετική περίπτωση της μαθησιακής δυσκολίας του κάθε μαθητή (διαφοροποιώντας το εκπαιδευτικό- διδακτικό τους έργο και προσαρμόζοντάς το στις ιδιαίτερες ανάγκες του κάθε παιδιού με μαθησιακή δυσκολία και όχι προσαρμόζοντας όλους τους μαθητές στο ίδιο εκπαιδευτικό-διδακτικό τους έργο), θα πρέπει η κατάρτισή τους για τις μαθησιακές δυσκολίες να ακολουθήσει το μοντέλο “εκ των κάτω προς τα άνω” δηλαδή “από τη φυσιολογική μάθηση προς τη μάθηση με δυσκολίες” (Πόρποδας 2003). Οι εκπαιδευτικοί, πρέπει να έχουν επιστημονικά τεκμηριωμένες απαντήσεις σε θεμελιακής σπουδαιότητας ερωτήματα όπως π.χ.: “πώς μαθαίνει και αποκτά γνώσεις ο μαθητής”, και ειδικότερα “πώς μαθαίνει ανάγνωση, ορθογραφία, μαθηματικά, πώς κατανοεί, πώς θυμάται κ.λπ.” Στη συνέχεια θα είναι σε θέση, σε κάθε περίπτωση μαθητή με μαθησιακή δυσκολία, να απαντούν σε καίρια ερωτήματα που καθορίζουν την αντιμετώπιση της μαθησιακής δυσκολίας του συγκεκριμένου μαθητή όπως π.χ.: • γιατί ο Χ μαθητής δεν μπορεί να μάθει ανάγνωση, ορθογραφία, μαθηματικά κ.λπ.; • γιατί κάνει λάθη στην ανάγνωση, στην ορθογραφία, στα μαθηματικά κ.λπ.; • γιατί δεν κατανοεί αυτό που διαβάζει; • γιατί ξεχνά αυτά που έχει μάθει; • τι πρέπει να κάνουμε για να αντιμετωπίσουμε σωστά αυτά τα θέματα; • πώς θα βοηθήσουμε τον Χ μαθητή ώστε να αρχίσει να μαθαίνει;