image-not-available

Προετοιμασία σχεδιασμός και αξιολόγηση της διδασκαλίας

Διδακτική μεθοδολογία

Συγγραφέας: Πόπη Πηγιάκη

Εκδότης: Γρηγόρη

Κατάστημα: €16.35
Apcer
Web: €14.39
Ποσότητα
Προσωρινά μη διαθέσιμο ( 1-3 εβδομάδες)
Περιγραφή
Χαρακτηριστικά
Σχόλια Χρηστών

*Η γνώση ως μορφωτικό αγαθό -ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Η ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΓΑΠΗ *Η αποδοχή του ατόμου, η ασφάλεια. Η αυτοπεποίθηση, η αυτοεκτίμηση. Η οικειότητα. *Αποδοχή της διαφοροποίησης και ο αμοιβαίος σεβασμός. Ίση μεταχείριση των μαθητών. *Ο σεβασμός του ατόμου. *Η κατανόηση του ατόμου. Η γνώση του άλλου προσώπου, *Η αληθινότητα (realness) των προσώπων. *Η κατανόηση της ενσυναίσθησης (empathetic understanding). Η ικανότητα της ¨ακοής¨ . *Η πίστη και η εμπιστοσύνη στην αξία του ατόμου. Η ελπίδα και η θετική προσδοκία. Η αυτό ολοκλήρωση του ατόμου. *Φροντίδα και ενδιαφέρον προς όλους τους μαθητές (σχολική συμβουλευτική). *Ο παιδαγωγικός διάλογος Ο ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ *Η ελευθερία. *Η ευθύνη. *Η κριτική διερεύνηση, η έρευνα. *Η ενθάρρυνση. *Η δικαιοσύνη. Η ανοχή. *Η αυτοκριτική, η αποδοχή της κριτικής. -ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ *Η μεθοδική εργασία *Η συνέπεια *Η δημιουργία, η πρόοδος (αίσθημα ικανοποίησης) *Η αυτοπειθαρχία. Η ροή εργασίας *Η αυτοσυγκέντρωση, η ηρεμία, ο στοχασμός *Η αφοσίωση. Η χαρά

Συχνά αγοράζονται μαζί /