Η δεοντολογία των Μ.Μ.Ε.

Συγγραφέας: Claude-Jean Bertrand

Εκδότης: Δαίδαλος Ι. Ζαχαρόπουλος

Κατάστημα: €8.85
Apcer
Web: €7.79
Ποσότητα
Προσωρινά μη διαθέσιμο ( 1-3 εβδομάδες)
Περιγραφή
Χαρακτηριστικά
Σχόλια Χρηστών

Κάθε χώρα που επιθυμεί ελεύθερα και ποιοτικά Μ.Μ.Ε. πρέπει να τα στηρίζει σε τρεις τομείς: την "αγορά", το νόμο και τη δεοντολογία. Για την τελευταία γίνεται πολύς λόγος μέσα και έξω από τα Μ.Μ.Ε. Στη συνέχεια, όμως, ελάχιστες ενέργειες γίνονται προκειμένου να κινητοποιήσουν τα Μ.Μ.Ε. ώστε να τη λάβουν υπόψιν, ιδιαίτερα στη Γαλλία. Στο βιβλίο αυτό παρατίθενται τα θεμέλια της δεοντολογίας των Μ.Μ.Ε., οι κανόνες της, τα σημαντικά κενά που παρουσιάζουν οι κώδικες, τα πολυάριθμα μέσα (μη κρατικά) τα οποία επινοήθηκαν για να καταστήσουν σεβαστή τη δεοντολογία, οι αντιδράσεις και τα εμπόδια που καθυστέρησαν την εξέλιξή της. Ένας απολογισμός πάνω απ' όλα αισιόδοξος.

Άλλα βιβλία στην ίδια σειρά