Θεωρίες της τηλεθέασης

Θεωρίες της τηλεθέασης

Εκδότης: Εκδόσεις Καστανιώτη

Κατάστημα: €17.94
Apcer
Web: €15.79
Ποσότητα
Προσωρινά μη διαθέσιμο ( 1-3 εβδομάδες)
Περιγραφή
Χαρακτηριστικά
Σχόλια Χρηστών

Το βιβλίο αυτό καταγράφει και αναλύει τις θεωρητικές προσεγγίσεις που αναφέρονται στην τηλεοπτική συμπεριφορά του κοινού και στον τηλεοπτικό προγραμματισμό. Η μία αποτελεί συνέχεια ή συστατικό της άλλης, καθώς και οι δύο αποτελούν τα απαραίτητα στοιχεία για να προσελκύσει ένα τηλεοπτικό κανάλι τα μέλη ή κατηγορίες του κοινού. Κι όπως όλοι γνωρίζουμε, η οικονομική διάσταση της ιδιωτικής τηλεόρασης συνίσταται από την πώληση του τηλεοπτικού κοινού ενός προγράμματος στους διαφημιστές, καθώς όσο μεγαλύτερο είναι το κοινό, τόσο αυξάνονται οι τιμές για την αγορά διαφημιστικού χρόνου στα εν λόγω προγράμματα. Η θεωρία και οι εφαρμογές της προσπαθούν να μειώσουν αυτή την αβεβαιότητα, καθώς ο σωστός προγραμματισμός για τις ώρες προβολής των εκπομπών είναι ένας σημαντικός παράγοντας για την προσέλκυση του τηλεοπτικού κοινού.

Άλλα βιβλία στην ίδια σειρά