Διαχείριση πελατειακών σχέσεων (CRM)

Διαχείριση πελατειακών σχέσεων (CRM)

Χρήσιμοι δείκτες μέτρησης της απόδοσης των επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών

Εκδότης: Κλειδάριθμος

Κατάστημα: €10.70
Apcer
Web: €9.42
Ποσότητα
Προσωρινά μη διαθέσιμο ( 1-3 εβδομάδες)
Περιγραφή
Χαρακτηριστικά
Σχόλια Χρηστών

Ένας χρήσιμος και πρακτικός οδηγός στον οποίο περιγράφεται αναλυτικά η διαχείριση πελατειακών σχέσεων (customer relationship management, CRM). Το βιβλίο επικεντρώνεται στην πρακτική διάσταση της θεματολογίας του και περιέχει πλήθος παραδειγμάτων επίλυσης (case studies), πολλά από τα οποία βασίζονται σε πραγματικά δεδομένα από έρευνες μάρκετινγκ. Σε κάθε κεφάλαιο του βιβλίου, μετά το τέλος της σχετικής ύλης, παρουσιάζονται ερωτήσεις ανακεφαλαίωσης. Με αυτόν τον τρόπο, προσφέρεται στον αναγνώστη πλήρης, ανανεωμένη, και σύγχρονη ενημέρωση για το γνωστικό αντικείμενο και την έρευνα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων σε διεθνές επίπεδο. Το βιβλίο υποστηρίζεται επίσης από ηλεκτρονικό υλικό (ανανεωμένα στοιχεία και σχετικά θέματα) στην ιστοσελίδα του συγγραφέα. Η συγκεκριμένη έκδοση αποτελεί ιδανικό βοήθημα για φοιτητές προπτυχιακού και μεταπτυχιακού επιπέδου, αλλά μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως χρήσιμος οδηγός αναφοράς για στελέχη και συμβούλους επιχειρήσεων. Περιέχει ποικιλία παραδειγμάτων εφαρμογής στο Μάρκετινγκ Τουριστικών Προορισμών.

Συχνά αγοράζονται μαζί /