Μουσεία influencers

Μουσεία influencers

Κοινωνιολογία του Πολιτισμού - Επικοινωνία του Πολιτισμού & ΜΜΕ

Εκδότης: Εκδόσεις Ι. Σιδέρης

Κατάστημα: €14.60
Apcer
Web: €12.85
Ποσότητα
Προσωρινά μη διαθέσιμο ( 1-3 εβδομάδες)
Περιγραφή
Χαρακτηριστικά
Σχόλια Χρηστών

Αποκαλείς influencer την Chiara Ferragni; Τότε πως θα χαρακτήριζες την Mona Lisa; Είσαι βέβαιος πως το Μet Gala είναι λιγότερο επιδραστικό από ένα viral video στο Tik Tok; Έχουν ανάγκη τα μουσεία ένα #hashtag; Ένα βιβλίο για τη σχέση των μουσείων με τους ψηφιακούς influencers στην εποχή των «έξυπνων» τηλεφώνων, αλλά και τις επιλογές των σύγχρονων συμπεριληπτικών μουσειακών φορέων, που τους καθιστούν αληθινούς influencers. Ο κοινωνικός αντίκτυπος των μουσείων και η επιδραστικότητά τους σε κρίσιμα ζητήματα όπως: • Ο ρατσισμός • Ο σεξισμός και η θέση της γυναίκας • Η συμπερίληψη ΑΜΕΑ, ΛΟΑΤΚΙ+ • Η κοινωνική ενσωμάτωση προσφύγων, αστέγων, φυλακισμένων • Η υγεία • Η κλιματική κρίση • Η εκπαίδευση • Ο τουρισμός Ένα βιβλίο για τα μουσεία που αλλάζουν τον κόσμο, μέσα από τη δική τους αλλαγή…