Μαξ και Έστερ

Μαξ και Έστερ

Έρωτας - Πόλεμος - Ιστορία

Συγγραφέας: Σπύρος Γόγολος

Εκδότης: Επίκεντρο

Κατάστημα: €13.90
Apcer
Web: €12.23
Ποσότητα
Οριακό απόθεμα (5-15 ημέρες)
Περιγραφή
Χαρακτηριστικά
Σχόλια Χρηστών

Δύο άν­θρω­ποι με εντε­λώς δι­α­φο­ρε­τι­κές αφε­τη­ρί­ες συ­να­ντι­ού­νται τυ­χαία στην κα­το­χι­κή Αθή­να και ξε­κι­νούν μια κοι­νή πο­ρεία. Δύο άν­θρω­ποι βα­θιά ενο­χι­κοί και επη­ρε­α­σμέ­νοι ανε­πα­νόρ­θω­τα από τη δύ­σκο­λη επο­χή στην οποία ζουν αλ­λά και από τη Μοί­ρα τους, την οποία προ­σπα­θούν πει­σμα­τι­κά να αλ­λά­ξουν. Δύο άν­θρω­ποι, η ζωή των οποί­ων θα επη­ρε­α­στεί κα­θο­ρι­στι­κά από την απάν­θρω­πη ιδε­ο­λο­γία-θρη­σκεία του Να­ζι­σμού. Ο ενο­χι­κός Μαξ Μπρά­ουν, ιστο­ρι­κός τέ­χνης, αξι­ω­μα­τι­κός των Ες-Ες, γι­ος δι­α­κε­κρι­μέ­νης οικο­γέ­νει­ας του Βε­ρο­λί­νου με­τα­βαί­νει κατ’ εντο­λή του Γκαί­ρινγκ στην Αθή­να, προ­κει­μέ­νου να ανα­κα­λύ­ψει πού βρί­σκο­νται τα εκ­θέ­μα­τα του Αρ­χαι­ο­λο­γι­κού Μου­σείου. Η Εβραι­ο­γι­αν­νι­ώ­τι­σα Έστερ Λε­βή, «σα­κα­τε­μέ­νη» από την απώ­λεια του αρ­ρα­βω­νι­α­στι­κού της Ντα­βίντ Μο­δι­ά­νο, κα­τα­φεύ­γει στην Αθή­να, για να γλι­τώ­σει το Ολο­καύ­τω­μα. Συ­να­ντι­ού­νται τυ­χαία και ζουν τον εξι­δα­νι­κευ­μέ­νο και από­λυ­το έρω­τα, χω­ρίς ο ένας να γνω­ρί­ζει την πραγ­μα­τι­κή ταυ­τό­τη­τα του άλ­λου! Το να­ζι­στι­κό Βε­ρο­λί­νο, το εφι­αλ­τι­κό Άου­σβιτς, τα προ­πο­λε­μι­κά Γι­άν­νε­να, η εβρα­ϊ­κή-ρω­μα­νι­ώ­τι­κη κοι­νό­τη­τα της πό­λης και η κα­το­χι­κή Αθή­να, απο­τε­λούν το τέ­λειο σκη­νι­κό. Ένα σκη­νι­κό μπρο­στά από το οποίο απο­κα­λύ­πτο­νται με μο­να­δι­κό, σχε­δόν κι­νη­μα­το­γρα­φι­κό τρό­πο, το πα­ρα­σκή­νιο του εβρα­ϊ­κού ζη­τή­μα­τος και του Ολο­καυ­τώ­μα­τος, η να­ζι­στι­κή ιδε­ο­λο­γία, οι κρυ­φοί αντα­γω­νι­σμοί των Χίμ­λερ, Γκαί­ρινγκ και Γκαί­μπελς. Ένα σκη­νι­κό, στο οποίο ο Μαξ και η Έστερ βλέ­πουν να «ζω­ντα­νεύ­ουν» οι δαί­μο­νες του πα­ρελ­θό­ντος τους και οι μά­χες που δί­νουν με τον εαυ­τό τους. Ένα σκη­νι­κό στο οποίο ζουν τις δυ­σκο­λί­ες της ζω­ής στην κα­το­χι­κή Αθή­να, ανα­πά­ντε­χα γε­γο­νό­τα και ανα­τρο­πές, την Αντί­στα­ση, τη δρα­μα­τι­κή αλ­λη­λο­α­να­γνώ­ρι­ση των πραγ­μα­τι­κών ταυ­το­τή­των τους και, τε­λι­κά, την κι­νη­μα­το­γρα­φι­κή φυ­γή τους στην Πα­λαι­στί­νη και την εγκα­τά­στα­σή τους στο Τελ Αβίβ.